بانک ایمیل

بانک ایمیل

بانک ایمیل

بانک شماره

بانک شماره

 

در این مطلب ۵ دلیل برتری تبلیغ با بانک ایمیل را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی خواهیم گفت.

۱-ارزان و سریع بودن 
۲-کنترل زمان! 
۳-دریافت ایمیل توسط شخص مورد هدف 
۴-عدم وجود بلک لیست و موانع ارسال 
۵-سریع برای تست مزاج کاربران!

ارزان و سریع :
در بین روش های تبلیغاتی که در داخل و خارج اینترنت وجود دارد یکی از ارزانترین و سریع ترین روش های اطلاع رسانی و تبلیغ ، استفاده از روشارسال ایمیل تبلیغاتی است.برای مثال شما اگر محصول جدیدی دارید که در نمایشگاه قصد معرفی آن را دارید میتوانید با ارسال به ایمیل های فعالان و شرکت های مرتبط در زمینه کاری خودتان بسیار سریع تر و ارزان تر از هر تبلیغی شرکت خود و محصولتان را در نمایشگاه معرفی کنید.

 

کنترل زمان با بانک ایمیل ! :
در روش های تبلیغاتی مانند بنرهای گرافیکی،شهری،تراکت و یا ارسال پستی پاکت نمیتوانید در روز و ساعت خاصی تبلیغ خود را به مخاطب خود نمایش دهید اما در روش ارسال تبلیغ به بانک ایمیل میتوان در روز خاصی مانند اول هفته و در ساعت ۹ صبح تبلیغ خود را به مخاطبین خود ارسال کنید و بعد از ارسال بلافاصله تبلیغ شما را دریافت خواهند کرد.

دریافت ایمیل توسط شخص مورد هدف :
در بسیاری از شرکت ها و یا سازمان ها به احتمال بسیار زیاد ایمیل ها توسط خود مدیر شرکت و یا مسئول مستقیم مربوطه خوانده میشود اما در صورتی که اگر از روش تماس تلفنی استفاده کنید با احتمال زیاد شاید نتوانید به راحتی و یا سریعتر با مخاطب خود در ارتباط باشید.

عدم وجود بلک لیست و مانع ارسال:
در روش ارسال پیامک متنی بسیاری از افراد دریافت تبلیغات را مسدود کرده اند و امکان ارسال وجود ندارد و یا در روش بازاریابی تلفنی به گفته بازاریاب شما دقیق و تا انتها گوش نمیدهند و یا شخصی که به تماس تلفنی شما پاسخ میدهد منشی شرکت و یا کارمند نامرتبط میباشد.اما در ارسال به بانک ایمیل هیچ مانعی برای ارسال نشدن ایمیل شما وجود ندارد و همچنین ایمیل شما به شخص مورد نظر ارسال خواهد شد.

سریع برای تست مزاج کابران! :
اگر شما ایده ای خاص در نظر داشته باشید و از جذاب بودن آن در شک باشید.با ارسال به بانک ایمیل های مرتبط با بازار هدف ایده شما مانند بانک ایمیل شرکت های ایرانی با دسته بندی زمینه فعالیت آنها و یا بانک ایمیل مشاغل  و یا بانک ایمیل عمومی که از افراد عادی جمع آوری شده بطور سریع و ارزان یک آزمایش و نتیجه اولیه از بازدهی کسب وکار جدیدتان خواهید داشت.

!چرا بانک ایمیل بخریم؟

شاید در سایت های دیگر مخالف عنوان این مطلب را خوانده باشید که گفته باشند بانک ایمیل خریداری نکنید و دلیل گفته های این سایت ها اسپم بودن این نوع تبلیغات و یا منسوخ شدن استفاده از ایمیل باشد.

اسپم بودن در صورتی می توان گفت درست است که ارسال های شما بی هدف و برای همه اقشار باشد و گیرندگان ایمیل،تبلیغات و اطلاع رسانی هایی را دریافت کنند که در تخصصشان نباشد.
پس اگر ارسال های خود را هدف دار و به مخاطبین و علاقه مندان کسب و کار خود ارسال کنید نتیجه بسیار بهتری خواهید داشت و اکثر گیرندگان  از دریافت تبلیغات شما شاید خوشحال هم شده باشند.اما به شرطی که لینک لغو اشتراک هم در ایمیل خود قرار دهید.

همچنین نمی توان بطور کلی گفت که استفاده از ایمیل منسوخ شده میباشد شاید درصد بسیار کمی از مردم که در گدشته از ایمیل برای دریافت مطالب تفریحی استفاده میکردند هم اکنون از پیام رسان هایی مثل تلگرام بجای ایمیل استفاده میکنند اما همان طور که گفتم افراد بسیار کمی استفاده از ایمیل را کنار گذاشته اند.یکی از مثال هایی که میتوان آورد و این ادعا را رد کرد بیرون رفتن سایت دیجی کالا از بحران با استفاده از ایمیل مارکتینگ دانست که نشان دهنده این است که مردم هنوز از ایمیل استفاده میکنند.

شما اگر محصول خاصی تولید کرده اید در هر صورت باید این محصول را به افراد صنف مربوط به خود معرفی کنید و نمیتوان این معرفی محصول جدید را اسپم دانست.همچنین گیرندگان ایمیل شما میتوانند درخواست لغو دریافت ایمیل از شما داشته باشند.
اگر بانک ایمیل جمع آوری شده و یا خریداری شده توسط شما از ایمیل های بروز و بدون بانس(غیر فعال) باشد میتواند نتیجه خوبی داشته باشد و ارزانترین تبلیغ شما باشد.

فراموش نکنید که فقط به بانک ایمیل های مرتبط با فعالیت خود ارسال ایمیل داشته باشید.

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0