شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک : پایان نامه ارشد مدیریت کارآفرینی گرایش کسب و کار جدید

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک : پایان نامه ارشد مدیریت کارآفرینی گرایش کسب و کار جدید

پایان نامه ای که به شما همراهان صمیمی فروشگاه مسترداک معرفی میگردد از سری پایان نامه های جدید رشته مدیریت کارآفرینی و با عنوان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک  (موردمطالعه پوشاک ورزشی)  در ۳۰۰ صفحه با فرمت Word (قابل ویرایش) در مقطع کارشناسی ارشد تهیه و نگارش شده است. امیدواریم مورد توجه کاربران سایت و دانشجویان عزیز مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته های جذاب مدیریت قرار گیرد.

 

چکیده پایان نامه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک :

در دنياي امروز بقاي بلندمدت يك کسب‌وکار به قدرت و توانايي آن بنگاه براي معرفي موفق محصولات جديدش به بازار وابسته است. وجود بعضي از عوامل پيش برنده توسعه محصول جديد در صنعت پوشاک ورزشی باعث اهميت يافتن توسعه محصول جديد در اين صنعت شده است. هدف این مقاله شناسایی و رتبه‌بندی عوامل حیاتی موفقیت در پروژه‌های توسعه محصول جدید در صنعت پوشاک ورزشی است. در مرحله اول، عوامل شناسایی‌شده در تحقيقات پيشين و در صنايع متفاوت موردبررسی قرارگرفته و با خبرگان صنعت باتجربه بالاتر از ۱۵ سال، از طریق پرسشنامه نیمه ساختاریافته، با استفاده از روش گلوله برفی مصاحبه به عمل آمد و شاخص‌هایی و سپس عواملی را با توجه به مدل کوپر کدگذاری و شناسایی نموده و سپس با تهیه پرسشنامه ساختاریافته و بسته تأییدشده به‌وسیله خبرگان و اساتید دانشگاهی، در بین جامعه موردنظر با ۸۰ نمونه، با استفاده از روش تصادفی ساده، نظر مدیران در رابطه با این موارد سنجیده شده است.

نتایج مقاله نشان می‌دهد که ۶ عامل، به ترتیب اولویت، بازاریابی و فروش، تیم توسعه محصول، تکنولوژی، طراحی و تولید، توانایی سازمانی و درنهایت تجاری‌سازی شناسایی شد. شاخص‌های کلیدی هریک شناسایی و از طریق نرم‌افزار Spss مطلوبیت هریک با استفاده از آزمون تی-تست تک نمونه‌ای سنجیده و با استفاده از آزمون فریدمن رتبه‌بندی شده‌اند، درنهایت از طریق Lisrel برازش مدل مفهومی در حد مطلوب ارزیابی شد و عامل تکنولوژی با بار عاملی ۰٫۲۶ مورد تأیید قرار نگرفت که حاکی از همبستگی کم این عامل با دیگر عوامل و تأثیر کم این عامل در این صنعت هست.

 

ضرورت و اهمیت تحقیق

ازآنجاکه در عصر حاضر رقابت در تولید و در صنعتی شدن یکی از ابزارهای مهم بقای شرکت‌ها محسوب می‌شود، کلیه شرکت‌ها در جهت این امر برای حفظ منافع مشتریان و ایجاد رضایت و وفاداری در آن‌ها، تلاش می‌کنند با توجه به روند روبه روشد ارتباطات، فنّاوری و کوتاهی عمر محصولات، دیگر برنامه‌ها و استراتژی‌های طولانی‌مدت برای تولید محصول جواب گوی نیاز شرکت‌ها و صنایع نخواهد بود. ازاین‌رو بهترین رویکرد با کمترین هزینه برای شرکت‌ها تولید کالاهایی است که تغییرات در آن‌ها با توجه به نیازمشتریان انجام‌شده باشد. از طرفی در شرایط کنونی نقش کارآفرینان و حضور وی در سازمان‌ها و شرکت‌ها برای خلق محصول جدید و برآوردن خواسته‌های مشتریان و به‌منظور ارتقا در صنعت و در بین رقبا نیازمند به افرادی هستند تا عواملی حیاتی موفقیت در توسعه فرایند تولید محصولات را تعیین و شناسایی کنند که هم ازنظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه باشد و هم با شناخت بیشتر کارآفرینان مذکور از بازار و عوامل تعیین‌کننده کمتر با شکست مواجه شوند.

با توجه به این مهم که صنعت پوشاک ورزشی نیز به‌عنوان صنعت و محصولات مصرفی در عرصه رقابت حضور دارد و تولید در این صنعت روبه رشد است، طی مطالعه اولیه که محقق در این صنعت انجام داده و از طریق سایت برخی از شرکت‌های موجود در این صنعت و انجام مصاحبه غیررسمی با برخی مدیران واحد بازاریابی و تحقیق و توسعه آن شرکت‌ها انجام داده است، بدست آمد  که در صنعت پوشاک ورزشی کشور فعالیت‌های قابل‌توجه تحقیقاتی مجزایی برای توسعه محصول جدید، راهکارها، روش‌ها و انواع فرایندها و همچنین عوامل حیاتی برای موفقیت در طراحی و توسعه محصول نوآور در این صنعت صورت نگرفته و توجه به این مهم کمرنگ است. لذا محقق به‌عنوان کارآفرین بر خود واجب دیده است که با کمک خبرگان و کارشناسان باتجربه در میان چند شرکت موفق حاضر در این صنعت از یک‌سو و استفاده از مدل‌ها و الگوهای موجود در کتب خارجی و نظریه‌پردازان این حرفه از طرف دیگر درزمینهٔ شناخت و تعیین عوامل حیاتی و کلیدی موفقیت در توسعه محصول جدید در این صنعت گام برداشته و آن‌ها را استخراج و اولویت‌بندی کند تا به‌عنوان چارچوبی مفید و مؤثر در تولید محصولات جدید گام بردارد.

در سال اخیر ایران در میان کشورهای دارای تولیدات صنعتی بیشترین افت را تجربه کرده و در میان ۲۸ اقتصاد بزرگ دنیا، در پایین‌ترین جایگاه قرار دارد. بر اساس آمار اعلام‌شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در سال گذشته میلادی، رشد اقتصادی ایران ۰٫۳۶ درصد افت داشته است (ملکی، ۱۳۸۷).رقم اعلام‌شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس نیز تایید شده و این در حالی است که در برنامه پنجم توسعه رشد اقتصادی سالانه هشت‌درصدی در نظر گرفته‌شده است.

با توجه به اینکه طی ۹ ماهه سال ۱۳۹۲ حدود ۱۳۷۶ تن انواع پوشاک به ارزش ۱۵ میلیون و ۲۵۷ هزار دلار وارد کشور شده است. واردات پوشاک نسبت به سال قبل ۵/۴۹ درصد کاهش وزنی و ۳/۸۸ درصد افزایش ارزشی داشته است. پوشاک در تاریخ مورد گزارش تنها ۰/۰۴ درصد از سهم واردات کل کشور را به خود اختصاص داده که این سهم البته در سال گذشته نیز ۰/۰۳ درصد بوده است. دربازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۴۵۶ تن پوشاک با ارزش ۱۴ میلیون و ۶۸۸ هزار دلار وارد کشور شده است. سه کشور عمده مبدا واردات انواع پوشاک طی ۹ ماهه سال ۱۳۹۲ به ترتیب شامل امارات متحده عربی، چین و ایتالیا است. صنعت ورزش با ارزشی حدود ۶۰۰ میلیارد دلار در سطح جهان، صنعتی وسیع و در حال رشد است. با اینکه این صنعت تحت تأثیر رکورد جهانی قرارگرفته است، همچنان فرصت‌ها در حال شکل گیری هست به‌ویژه “فرصت‌های مهیج و بسیار با ارزش برای طرفداران ورزش، تولید کنندگان پوشاک و تجهیزات ورزشی” به وجود می‌آیند (پلانکت, ۲۰۰۹).  با توجه به آمارهای اعلام شده توجه به تولیدات صنعت پوشاک ازجمله از نوع ورزشی و شناسایی عوامل موفقیت و به‌کارگیری این عناصر به‌طور کاربردی، امر بسیار مهمی محسوب می‌شود که محقق به بررسی آن پرداخته است.

 

فهرست مطالب پایان نامه عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید

فصل اول

۱-۱ مقدمه………………………….۳

۲-۱ بيان مسئله………………………… ۳

۳-۱ اهميت و ضرورت تحقيق…………………… ۵

۴-۱ اهداف تحقيق…………………… ۶

۵-۱ سوالهاي تحقيق……………۷

۶-۱ قلمرو تحقيق………………………….. ۸

۷-۱ تعريف مفاهيم و واژه های تخصصی تحقيق…………….. ۸

۸-۱کلیات روش تحقیق………………………….. ۱۱

۱-۸-۱نوع روش تحقیق……………………… ۱۱

۱-۸-۲ روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه…………………….. ۱۱

۱-۸-۳روش گردآوری اطلاعات و داده ها……………. ۱۱

۱-۸-۴روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………….. ۱۲

۹-۱ نوآوری در پژوهش………………………………………۱۲

۱-۱۰محدوديت هاي تحقيق…………………………….. ۱۲

۱-۱۱جمع بندی فصل اول……………………….۱۳

۱-۱۲ سازمان دهي تحقيق………………………..۱۳

فصل دوم

۱-۲ مقدمه………………………………. ۱۵

۲-۲-مبانی نظری……….. …………. ۱۶

۲-۲-۱-مروری بر توسعه محصول جدید…………… ۱۶

۲-۲-۱-۱-فرایند کلی تولید………………………… ۱۷

۲-۲-۱-۲- فرایند توسعه محصول جدید…………………. ۲۱

۲-۲-۱-۳- مدل ها و فرایند های توسعه محصول جدید………………… ۲۳

۲-۲-۱-۴- فاز ها و همزمانی های توسعه محصول جدید………………………. ۳۱

۲-۲-۱-۵- روند های عمومی موثر بر توسعه محصول جدید………………….. ۳۷

۲-۲-۱-۶- ویژگی الگوهای جدید توسعه محصول……………………. ۳۹

۲-۲-۱-۷- مقایسه الگوهای توسعه محصول……………………… ۴۰

۲-۲-۱-۸- نرخ فرایند پذیرش محصول جدید…………………… ۴۳

۲-۲-۱-۹- انواع محصولات جدید…………………… ۴۴

۲-۲-۱-۱۰- اهداف شرکت ها از توسعه بازار و معرفی محصول جدید به بازار……………. ۴۶

۲-۲-۱-۱۱- مسائل استراتژیک در توسعه محصول جدید…………………….. ۴۷

۲-۲-۱-۱۲- نتایج حاصل از اجرای موفق فرایند توسعه محصولات جدید…………………… ۵۴

۲-۲-۱-۱۳- مشکلات توسعه محصولات جدید……………….. ۵۵

۲-۲-۱-۱۴- راهبرد های توسعه محصولات جدید………………….. ۵۶

۲-۲-۱-۱۵- اصول مدیریت توسعه محصولات جدید…………………. ۶۱

۲-۲-۱-۱۶- دلایل شکست پروژه های توسعه محصول جدید……………….. ۶۳

۲-۲-۲- مروری بر عوامل حیاتی موفقیت……………………. ۶۴

۲-۲-۲-۱- موفقیت…………………….. ۶۴

۲-۲-۲-۲- عوامل حیاتی موفقیت…………………….. ۶۴

۲-۲-۲-۳- سه دیدگاه کلی عوامل حیاتی موفقیت……………… ۶۶

۲-۲-۲-۴- منبع و منشا اصلی عوامل کلیدی موفقیت………………….. ۶۹

۲-۲-۲-۵- مزایای استفاده ازعوامل حیاتی موفقیت و شناسایی آنها……………… ۷۱

۲-۲-۲-۶- کاربرد متدولوژی عوامل حیاتی موفقیت………………… ۷۲

۲-۲-۲-۷- اهمیت بهرگیری از متدولوژی عوامل حیاتی موفقیت……………………….. ۷۲

۲-۲-۳-۱- عوامل حیاتی موفقیت برای توسعه محصول جدید………………………. ۷۴

۲-۲-۳-۲- عوامل موثر بر موفقیت فرایند توسعه محصولات جدید………….. ۷۴

بخش دوم مرور ادبیات پوشاک

۲-۲-۴- مروری بر صنعت پوشاک ورزشی …………… ۷۷

۲-۲-۴-۱- چرا پوشاک ورزشی………………………… ۷۸

۲-۲-۴-۲- صنعت پوشاک………………………………… ۷۸

۲-۲-۴-۳- کارکردهای پوشاک………………………………… ۷۹

۲-۲-۴-۳-۱- کارکردهای پایه ای پوشاک………………. ۷۹

۲-۲-۴-۳-۲-کارکرد های روانشناسی- اجتماعی پوشاک………………………………… ۸۱

۲-۲-۴-۴- استانداردهای لباس ورزشی………………………… ۸۲

۲-۲-۴-۵- عیوب غیر مجاز در پوشاک…………………… ۸۳

۲-۲-۴-۶- بسته بندی…………………. ۸۴

۲-۲-۴-۷- خصوصیات لباس وزشی………………………… ۸۴

۲-۲-۴-۸- سوال های رایج که در مورد پوشاک ورزشی مطرح می شود……………………. ۸۵

۲-۲-۴-۹- برندهای معروف پوشاک ورزشی جهان…………………………….. ۸۷

۲-۲-۴-۱۰- معرفی چند تولید کننده موفق پوشاک ورزشی داخلی………………… ۹۲

۲-۲-۴-۱۱-بزرگترین صادر کننده پوشاک به ایران……………………………… ۹۴

۲-۲-۴-۱۲- نمونه هایی از توسعه محصول در پوشاک ورزشی……………………….. ۹۴

بررسی پیشینه تحقیق

۲-۲-۵-۱ مروری بر پژوهش های خارجی…………… ۹۵

۲-۲-۵-۱-۱ مقاله های چند عاملی……………………………… ۹۵

۲-۲-۵-۱-۲- مقاله های تک عاملی…………………………….. ۱۱۱

۲-۲-۵-۲- مروری بر پیشینه پژوهش های داخلی………………………. ۱۲۵

۲-۲-۵-۲-۱- مقاله های چند عاملی………………………….. ۱۲۵

۲-۲-۵-۲-۲- مقاله های تک عاملی…………………………… ۱۲۷

۲-۳- چهارچوب مفهومی تحقیق……………………… ۱۳۰

۲-۴- جمع بندی فصل دوم……………………………… ۱۳۱

فصل سوم

۳-۱-مقدمه…………………………………… ۱۳۹

۳-۲- فرایند پژوهش…………………… ۱۳۹

۳-۳- روش تحقیق

۳-۳-۱- تحقیق امیخته کیفی-کمی………………………… ۱۴۱

۳-۳-۲- جمع بندی تحقیق آمیخته کیفی-کمی …………………….. ۱۴۴

۳-۴-۱- جامعه آماری…………………………… ۱۴۴

۳-۴-۲- روش نمونه گیری………………………………………. ۱۴۵

۳-۴-۳- تعیین اندازه حجم نمونه………………………………. ۱۴۶

۳-۴-۴- روش جمع آوری داده و اطلاعات……………………………… ۱۴۷

۳-۴-۵- جمع بندی روش جمع آوری داده و اطلاعات…………………. ۱۴۸

۳-۵-۱- نحوه تنظیم پرسشنامه نیمه ساختاریافته ……………………………….. ۱۴۸

۳-۵-۲- نحوه تنظیم پرسشنامه بسته…………………………………. ۱۵۰

۳-۶- ویژگی های فنی ابزار گردآوری داده ها( روایی و پایایی) ……………………… ۱۵۱

۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده و اطلاعات………… ۱۵۲

۳-۸- مسائل اخلاقی تحقیق…………………… ۱۵۴

فصل چهارم

۴-۱- مقدمه………………………….. ۱۵۶

۴-۲- تحلیل بخش کیفی……………………………….. ۱۵۶

۴-۳-تحلیل بخش کمی………………….. ۱۶۸

۴-۳-۱- آمار توصیفی…………………………………….. ۱۶۸

۴-۳-۲- آمار استنباطی………………………. ۱۷۰

۴-۳-۳- آلفای کرونباخ………………………….. ۱۷۱

۴-۳-۴- میانگین یک جامعه…………………….. ۱۷۱

۴-۳-۵- آزمون فریدمن………………………. ۱۸۱

۴-۳-۵-۱- اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت توسعه  محصول جدید…………………….. ۱۹۱

۴-۳-۶- تحلیل عاملی و ارزیابی بخش اندازه گیری مدل………………………. ۱۹۱

۴-۴- جمع بندی…………………… ۱۹۷

فصل پنجم

۵-۱- مقدمه…………………….. ۲۰۲

۵-۲- مروری مختصر بر هدف، مسئله و چگونگی کار………………… ۲۰۲

۵-۳- بحث و بررسی نتایج……………. ۲۰۳

۵-۳-۱-نتایج  پژوهش………………………. ۲۰۳

۵-۴- پیشنهادات بر مبنای ادبیات موضوعی مربوط…………………… ۲۱۴

۵-۴-۱-پیشنهاد تخصصی بر مبنای نتایج و یافته های تحقیق به مدیران……………. ۲۱۴

۵-۴-۲-پیشنهاداتی برای سیاستگذاران…………………. ۲۱۶

۵-۴-۳-پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده…………………… ۲۱۷

۵-۵- مشکلات و تنگناهای تحقیق …………………. ۲۱۷

پیوست…………………. ۲۱۸

پرسشنامه

اطلاعات جامعه

داده های نرم افزار

 

فهرست شکل و نمودار

شکل۱-۱- سازماندهی فصل ها………………………………. ۱۳

شکل ۲-۱- فرایند عمومی تولید……………………………….۲۰

شکل -۲-۲-مدل توسعه لستر (۱۹۹۸) …………………………………..۲۳

شکل –۲-۳- مدل توسعه محصول بوز,آلن , هامیلتون (۱۹۶۸۱۹۸۲)……………………….. ۲۳

شكل -۲-۴-منابع اصلي براي به دست آوردن ايده‌هاي جديد…………. ۲۶

شكل -۲-۵- انواع فرصت‌هاي محصولات جديد……………………………….. ۲۷

شکل ۲-۶- مدل توسعه محصول ارین و هوسر(۱۹۸۰) ………………………………… ۲۷

شکل ۲-۷-مدل توسعه محصول ویند (۱۹۸۲) ……………………………… ۳۰

شکل ۲-۸- مدل مدیریت ریسک کوپر(۱۹۸۱) ………………………………… ۳۱

شکل۲-۹- فرایند دروازه………………………………………………. ۳۶

شکل ۲-۱۰- الگوی قدم به قدم………………………………………….. ۴۱

شكل ۲-۱۱  انواع محصولات جديد………………………………….. ۴۵

شکل -۲-۱۲- اهداف استراتژیک بدست آمده از طریق معرفی محصولات جدید موفق…………………………… ۴۶

شکل ۲-۱۳- توسعه از طریق افزایش نفوذ بازار – محصول موجود………… ۴۹

شکل ۲-۱۴- انواع مختلف راهبردهای توسعه محصول جدید………………. ۶۰

شکل۲-۱۵- چهار منبع اصلی برای عوامل حیاتی موفقیت روکارت……………….. ۷۱

شکل ۲-۱۶- عوامل مؤثر بر موفقيت فرآيند توسعه محصولات جديد……………………. ۷۶

شکل -۲-۱۷- عوامل موفقيت توسعه محصول جديد لینک………………….. ۱۰۷

شکل-۲-۱۸- استراتژي هاي توسعه محصول جديد کوپر……………………….. ۱۰۹

شکل -۲-۱۹ عوامل موفقيت توسعه محصول جديد کوپر……………………… ۱۱۰

شکل -۲-۲۰-عوامل موفقيت توسعه محصول جديد روثول……………………. ۱۱۱

شکل ۲-۲۱- عوامل موفقيت توسعه محصول جديد .سرمدي، ۱۳۸۹ ……………… ۱۲۷

شکل ۲-۲۲- عوامل کلیدی توسعه محصول مانیان………………………………. ۱۲۸

شکل۲-۲۳ عوامل حیاتی موفقیت از دیدگاه کوپر ۱۹۹۷…………………………….. ۱۳۱

شکل ۲-۲۴-مدل مفهومی شماتیک محقق…………………………………….. ۱۳۲

شکل ۳-۱ رویکرد جامع نسبت به چگونگی انجام تحقیق آمیخته………………… ۱۴۲

نمودار شماره ۳-۱- فرایند انجام پژوهش………………………… ۱۴۴

شکل۳-۲ فرایند روش گلوله برفی………………………………………. ۱۴۵

نمودار ۴-۱- تحلیل فراوانی داده های کمی مصاحبه………………. ۱۶۸

نمودار-۴-۲ توزیع فراوانی تحصیلات………………………… ۱۶۸

نمودار۴-۳-توزیع فراوانی سابقه مدیریت…………….. ۱۶۹

نمودار۴-۴- توزیع فراوانی سن………………………….. ۱۷۰

نمودار ۴-۵-نمودار برآوردی نرم افزار………………… ۱۹۲

نمودار ۴-۶-نمودار استاندارد نرم افزار…………………….. ۱۹۳

نمودار ۴-۷-نمودار  T-VALUE نرم افزار…………………… ۱۹۴

 

 

فهرست جداول

جدول -۲-۱-مدل توسعه محصول کاتلر……………………. ۲۴

جدول ۲-۲- حالت های پارچه در شرایط مكانيكي، طبيعي و شيميايي……………………. ۶۴

جدول ۲-۳ اطلاعات برندهای معروف پوشاک ورزشی جهان……………………… ۹۱

جدول ۲-۴ اطلاعات شرکت های معتبر تولید کننده پوشاک ورزشی در ایران………………. ۹۳

جدول ۲-۵- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجی……………………….. ۱۲۳

جدول ۲-۶- نتایج فعالیتهای تحقیق و توسعه در کشورهای آسیایی و غیر آسیایی (Ozer,۲۰۰۶)………… ۱۲۳

جدول۲-۷- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی…………………. ۱۲۹

جدول۲-۸- عوامل موفقيت توسعه محصول جديد مطرح شده و خلاصه شده در پژوهش هاي پيشين………… ۱۳۳

جدول ۳-۱ پرسشنامه نیمه ساختار یافته……………………………… ۱۴۸

جدول ۴-۱ کدگذاری مصاحبه…………………………………. ۱۵۷

جدول ۴-۲ خلاصه نتايج بدست آمده از مصاحبه ها و تحليل……………………….. ۱۶۴

جدول۴-۳ فراوانی تحصیلات……………………… ۱۶۸

جدول ۴-۴ فراوانی سابقه مدیریت………………………. ۱۶۹

جدول ۴-۵ فراوانی سن…………………………. ۱۷۰

جدول۴-۶-آلفای کرونباخ……………………….. ۱۷۱

جدول ۴-۷- مطلوبیت عوامل………………………….. ۱۷۱

جدول ۴-۸ میانگین جامعه یک نمونه ای……………………………… ۱۷۴

جدول ۴-۹- مطلوبیت عامل تکنولوژیک…………………… ۱۷۶

جدول ۴-۱۰ میانگین جامعه یک نمونه ای عامل تکنولوژیک………………….. ۱۷۶

جدول ۴-۱۱- مطلوبیت عامل تجاری سازی…………………………… ۱۷۷

جدول ۴-۱۲ میانگین جامعه یک نمونه ای عامل تجاری سازی…………………. ۱۷۷

جدول ۴-۱۳- مطلوبیت عامل بازاریابی و فروش…………………..۱۷۸

جدول ۴-۱۴ میانگین جامعه یک نمونه ای عامل بازاریابی و فروش………………….. ۱۷۸

جدول ۴-۱۵- مطلوبیت عامل طراحی و تولید……………………………….. ۱۷۹

جدول ۴-۱۶ میانگین جامعه یک نمونه ای عامل طراحی و تولید………………… ۱۷۹

جدول ۴-۱۷- مطلوبیت عامل تیم توسعه محصول……………………. ۱۷۹

جدول ۴-۱۸ میانگین جامعه یک نمونه ای عامل تیم توسعه محصول………………….. ۱۷۹

جدول ۴-۱۹- مطلوبیت عامل توانایی سازمان و مدیریت……………………. ۱۸۰

جدول ۴-۲۰ میانگین جامعه یک نمونه ای عامل توانایی سازمان و مدیریت………………… ۱۸۰

جدول۴-۲۱ نتایج آزمون فریدمن………………………………… ۱۸۱

جدول ۴-۲۲ امتیازات عوامل در جدول فریدمن……………………….. ۱۸۱

جدول۴-۲۳ رتبه بندی عوامل……………………………………… ۱۸۳

جدول ۴-۲۴- رتبه بندی شاخص های عامل تکنولوژیک…………………………. ۱۸۵

جدول۴-۲۵ نتایج آزمون فریدمن عامل تکنولوژیک………………….. ۱۸۵

جدول ۴-۲۶- رتبه بندی شاخث های عامل تجاری سازی………………….. ۱۸۶

جدول۴-۲۷ نتایج آزمون فریدمن عامل تجاری سازی………………. ۱۸۶

جدول ۴-۲۸- رتبه بندی شاخص های عامل بازاریابی و فروش………………. ۱۸۷

جدول۴-۲۹ نتایج آزمون فریدمن عامل بازاریابی و فروش………….. ۱۸۷

جدول ۴-۳۰- رتبه بندی شاخص های عامل طراحی و تولید……………………. ۱۸۸

جدول۴-۳۱ نتایج آزمون فریدمن عامل طراحی و تولید……………………………….. ۱۸۸

جدول ۴-۳۲- رتبه بندی شاخص های عامل تیم  توسعه محصول…………………. ۱۸۹

جدول۴-۳۳ نتایج آزمون فریدمن عامل تیم توسعه محصول……………………. ۱۸۹

جدول ۴-۳۴- رتبه بندی عامل توانایی سازمان و مدیریت………………………… ۱۹۰

جدول۴-۳۵ نتایج آزمون فریدمن عامل توانایی سازمان و مدیریت…………………. ۱۹۰

جدول۴-۳۶- اولویت بندی کلی عوامل بر اساس رتبه…………….. ۱۹۱

جدول ۴- ۳۷ شاخص های برازش مدل……….. ۱۹۴

جدول ۵-۱- رتبه بندی عوامل…………………….. ۲۰۳

 

 

 

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0