سنجش اضطراب كتابخانهاي دانشجويان دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه قم
پایان نامه
دانلود پایان نامه
دانلود پایان نامه روانشناسی
قالب پایان نامه
دانلود پایان نامه های خارجی
دانلود پایان نامه رایگان
ایران داک
دانلود رایگان پایان نامه
دانلود رایگان مقاله
مقاله
گزارش کارآموزی
تحقیق
جزوات آموزشی
دانلود پایان نامه دکترا
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد
دانلود پایان نامه کارشناسی
پرسش نامه
پاورپوینت
دانشگاه آزاد اسلامی
Affiliates , Affiliate , Affiliates Program , Affiliates Markting , Affiliates Manager , Affiliates Link , Affiliates and Subsidiaries , Affiliate Marketing Websites , Partners , Partner , Partner Affiliate , Partner Ship , Partners Login , Partners Group , Best Affiliates , Best Partners , Best Affiliates Program , Best Partners Program
دانشکده علوم انسانی و اطلاع رسانی، گروه کتابداری و اطلاع رسانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته كتابداري
عنوان:
سنجش اضطراب كتابخانهاي دانشجويان دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه قم
براساس مقياس اضطراب كتابخانهاي باستيك
فهرست مطالب
عنوان ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. صفحه
۱-۱- چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۲– مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………….
۱-۳- مساله …………………………………………………………………………………………………………………………………
۱-۴- بيان مساله……………………………………………………………………………………………………………………………..
۱-۵- موضوع ……………………………………………………………………………………………………………………………….
۱-۶- تعاريف مفهومي و عملياتي………………………………………………………………………………………………………
۱-۶-۱- اضطراب ………………………………………………………………………………………………………………………
۱-۶-۲- اضطراب كتابخانهاي………………………………………………………………………………………………………..
۱-۶-۳- مقياس اضطراب كتابخانهاي باستيك …………………………………………………………………………………
۱-۶-۴- سطوح اضطراب كتابخانهاي …………………………………………………………………………………………….
۱-۶-۵- معيارهاي فرعي اضطراب كتابخانهاي ………………………………………………………………………………..
۱-۶-۶- كتابخانه دانشكدهاي…………………………………………………………………………………………………………
۱-۶-۷- دانشجويان دانشكده علوم انساني…………………………………………………………………………………………………….
۱-۸- فرضيه ………………………………………………………………………………………………………………………………….
۱-۹- اهميت پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….
۱-۱۰- اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………….
۱-۱۰-۱- هدف كلي پژوهش ……………………………………………………………………………………………………..
۱-۱۰-۲- اهداف فرعي پژوهش …………………………………………………………………………………………………..
۱-۱۱- پرسشهاي اساسي پژوهش…………………………………………………………………………………………………..
۱-۱۲- فايده ………………………………………………………………………………………………………………………………….
۱-۱۳- متغيرهاي پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………
۱-۱۴- روش تحقيق ……………………………………………………………………………………………………………………..
فصل دوم: مروري بر ادبيات تحقيق و پيشينه پژوهش
۲-۱– مباني نظري پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………
۲-۱-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………
۲-۱-۲- مفهوم اضطراب عمومي……………………………………………………………………………………………………
۲-۱-۲-۱- مقياس ارزيابي اضطراب عمومي ……………………………………………………………………………….
۲-۱-۳- مفاهيم مرتبط با اضطراب ……………………………………………………………………………………………………
۲-۱-۳-۱- اضطراب اطلاعات ……………………………………………………………………………………………………..
۲-۱-۳-۲- اضطراب رايانهاي………………………………………………………………………………………………………..
۲-۱-۳-۲-۱- نگرشهاي اضطراب ……………………………………………………………………………………………
۲-۱-۳-۲-۲- جنسيت و اضطراب رايانهاي………………………………………………………………………………….
۲-۱-۳-۲-۳- مقياسهاي ارزيابي اضطراب راايانهاي…………………………………………………………………….
۲-۱-۳-۳- اضطراب رياضي…………………………………………………………………………………………………………
۲-۱-۳-۳-۱- مقياسهاي ارزيابي اضطراب رياضي……………………………………………………………………….
۲-۱-۳-۴- اضطراب امتحان……………………………………………………………………………………………………….
۲ -۱-۳-۴-۱- مقياسهاي اضطراب امتحان………………………………………………………………………………….
۲-۱-۳-۵- اضطراب كتابخانهاي……………………………………………………………………………………………………
۲-۱-۳-۵-۱- نظريه اضطراب كتابخانهاي ملون…………………………………………………………………………….
۲-۱-۳-۵-۲-عوامل مرتبط با اضطراب كتببخانهاي………………………………………………………………………..
۲-۱-۳-۵-۳- ويژگيهاي دانشجويان مضطرب كتابخانهاي…………………………………………………………….
۲-۱-۳-۵-۴- عوامل موثر در بروز اضطراب كتابخانهاي………………………………………………………………..
۲-۱-۳-۵-۵- مقياس سنجش اضطراب كتابخانهاي ……………………………………………………………………..
۲-۱-۳-۵-۶- نمودار فرايند توسعه مقياس اضطراب كتابخانهاي…………………………………………………….
۲-۲- مروري بر پژوهشهاي انجام شده ……………………………………………………………………………………………
۲-۲-۱- پژوهشهاي انجام شده در ايران ………………………………………………………………………………………
۲-۲-۲- پژوهشهاي انجام شده در خارج كشور ……………………………………………………………………………
فصل سوم: روش پژوهش و گردآوري اطلاعات
۳-۱- جامعه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………
۳-۲- روش نمونهگيري ………………………………………………………………………………………………………………..
۳-۳- روش پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………..
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………
۳-۵- ابزارهای گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………..
۳-۶- روش تجزيه و تحليل اطلاعات …………………………………………………………………………………………….
۳-۷- محدوديتهاي پژوهش …………………………………………………………………………………………………………
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل يافتهها
۴-۱– مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….
۴-۲- يافتههاي پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱– مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
۵-۲- بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………
۵-۳- پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………………………….
۶-۴- پیشنهاداتی برای پژوهشهاي آينده ………………………………………………………………………………………………………
فهرست منابع و مآخذ
پیوست
چکیدهی انگلیسی
فهرست جداول
عنوان……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. صفحه
جدول ۴-۱-…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
جدول ۴-۲-…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
جدول ۴-۳- ……………………………………………………………………………………………………………………………..
فهرست نمودارها
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………………………… صفحه
نمودار ۴- ۱- …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
نمودار ۴- ۲- …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
نمودار ۴-۳- …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
چکیده:
هدف از انجام این تحقیق، تعیین و تشریح وضعیت اضطراب کتابخانهای دانشجویان دانشکده ادبيات و علوم انساني دانشگاه قم است. این پژوهش با استفاده از روش پیمایشی به بررسی وضعیت اضطراب کتابخانهای و معیارهای فرعی آن با توجه به جنسیت، مقطع تحصیلی و پایههای تحصیلی مختلف در دانشجویان مورد بررسی میپردازد. نمونه مور نظر تحقیق به روش تصادفی طبقهای انتخاب شده است که شامل ۳۰۰ نفر از دانشجویان زن و مرد دورههای روزانه و شبانه مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده ادبيات و علوم انساني میباشد.
برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است که این پرسشنامه برگرفته از مقیاس اضطراب کتابخانهای باستیک میباشد و پس از ترجمه و ویرایش مقیاس، پایایی و روایی آن مورد آزمون قرار گرفته است. در راستای پاسخگویی به سوالات تحقیق، روشهای آماری تحلیل واریانس آزمون تی.T آزمون کای دو مورد استفاده قرار گرفت.
کلید واژهها:
اضطراب کتابخانهای، کتابخانههای دانشگاهی، دانشجویان، دانشکده علوم انسانی دانشگاه قم

دیدگاهی بنویسید