پرسشنامه مشتری مداری (CUSTOR)
پرسشنامه مشتری مداری (CUSTOR)
هدف: سنجش میزان مشتری مداری
دستورالعمل: هر کدام از شاخص های زیر تا چه حد در شرکت شما وجود دارد؟
معرفی پرسشنامه:
پرسشنامه مشتری محوری توسط کای وهمکاران (۲۰۰۲) ساخته شده است که از ۱۷ گویه و ۴ خرده مقیاس نزدیکی با مشتری (۵ سوال)، رفاه مشتری (۴ سوال)، شفافیت شرکت (۴ سوال) و بهبود مداوم (۴ سوال) تشکیل شده است که به منظور سنجش میزان مشتری محور بودن بکار می رود.

دیدگاهی بنویسید